Kabinet župana
Adresa: dr. Franje Tuđmana 4, Gospić
Tel: 053/588-201, 575-557
Fax: 053/572-100
E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Pročelnica: Sanja Vladetić Pavelić, dipl.učitelj
U Kabinetu župana ustrojena su dva Odsjeka, kao unutarnje ustrojstvene jedinice: Odsjek za poslove protokola i informiranje i Odsjek za poslove međuregionalne i međunarodne suradnje, poslove zaštite i spašavanja, poslove upravljanja imovinom i pomoćno – tehničke poslove.
Izvan Odsjeka obavljaju se poslovi unutarnjeg revizora i glasnogovornika.
Unutarnje ustrojstvene jedinice ustrojavaju se za obavljanje sljedećih poslova:
Ø u Odsjeku za poslove protokola i informiranje obavljaju se poslovi iz područja protokola; organizacija prijama, sastanaka, obilježavanja državnih i lokalnih blagdana, isticanje i zaštita državnih i županijskih obilježja te poslovi iz područja informiranja; suradnja sa sredstvima priopćavanja, priprema priopćenja za javnost, organizacija tiskovnih konferencija, poslovi izrade informativnih publikacija i drugog promidžbenog materijala, poslovi praćenja i analize tekstova objavljenih u sredstvima javnog priopćavanja i drugi administrativno – tehnički poslovi za potrebe Župana, odnosno Zamjenika župana,
Ø u Odsjeku za poslove međuregionalne i međunarodne suradnje, poslove zaštite i spašavanja, poslove upravljanja imovinom i pomoćno – tehničke poslove obavljaju se poslovi iz područja međuregionalne i međunarodne suradnje, poslovi pripreme i provedbe javne nabave, poslovi vezani za pripremu, prijavu i provedbu projekata u skladu sa smjernicama strateških dokumenata na državnoj i županijskoj razini te izradu potrebne dokumentacije radi prijave projekata za financiranje iz domaćih izvora i sredstava EU, organiziranja bilateralne i druge suradnje Županije u zemlji i inozemstvu, pripreme prijedloga sporazuma o suradnji, poslovi vezani uz članstvo Županije u međunarodnim organizacijama, kao i aktivnosti koje proizlaze iz članstva, poslovi civilnih obrambenih priprema, poslovi civilne zaštite, poslovi zaštite od požara i elementarnih nepogoda, poslovi zaštite na radu, poslovi informatizacije poslovanja za sva tijela Županije, izuzev Upravnog odjela za graditeljstvo, zaštitu okoliša i prirode te komunalno gospodarstvo, poslovi upravljanja, održavanja, čuvanja i zaštite imovine Županije te pomoćno tehnički poslovi za sva tijela Županije koji uključuju: poslove upravljanja i održavanja imovine u vlasništvu Županije, poslove planiranja investicijskog održavanja poslovnog prostora i objekata u vlasništvu Županije, poslove planiranja te nabave uredske opreme, poslove izrade akata, ugovora i sporazuma koji se odnose na zaštitu i upravljanje imovinom.