d9fc17f32b375e9eeed63a6c2d3200a4_L.jpg (700×467)

Gospić, 30. svibnja- Kroz UN-ovu rezoluciju o Desetljeću obrazovanja za održivi razvoj definirani su mnogi detalji kako bi se potakli procesi za  integriranje načela, vrijednosti i prakse održivog razvoja u sve vidove odgoja i obrazovanja. To je realizirano u  cilju rješavanja socijalnih, gospodarskih, kulturnih i ekoloških problema u 21. stoljeću te kako bi se potaknule promjene u našem ponašanju. Gospodarska komisija za Europu UN-a (UNECE) 2005. godine usvojila je Strategiju za obrazovanje za održivi razvoj koja potiče uvođenje i promicanje obrazovanja za održivi razvoj u zemljama regije UNECE-a u cilju ostvarenja zajedničke vizije.

Na tome tragu su i  brojne aktivnosti Lokalne akcijske grupe (LAG) Lika koja je danas u gospićkom Kulturno-informativnom centru priredila predavanje  koje je dio aktivnosti što se provode u okviru Europskog tjedna održivog razvoja. U vremenu od 30. svibnja do 5. lipnja javnosti će biti prezentirane mnoge značajke ovoga pojma čija je implementacija jedan od zaloga uključivanja Hrvatske u europske trendove. Voditelj LAG-a Lika Tomislav Kovačević govorio je danas pred učenicima osnovnih i srednjih škola, gospodarstvenicima i stručnjacima koji se, uz ostalo, bave održivim razvojem.

-Cilj ovoga predavanja je potaknuti stanovništvo, korporacije i poduzeća da se počne i ponašati u skladu s održivim razvojem. Održivi razvoj najlakše definiramo na način da se ponašamo tako da u sutrašnjici nećemo ugroziti budućnost  naše djece. Današnje predavanje vezano je uz ekološku poljoprivredu,  vrlo bitnoj komponenti održivog razvoja i o stvaranju preduvjeta za korištenje EU fondova u ruralnim područjima, što je također jedan od preduvjeta održivog razvoja, zaključio je Tomislav Kovačević.

M. S.

 

  Novosti - Sve