094d739d968df36a87418643dcb9d4ac_L.jpg (700×385)

Karlobag,30. srpnja- Osim što je puno značila u smislu promocije OPG-ova i autohtonih ličkih proizvoda, „Lička seljačka tržnica“ u Karlobagu je bila više od same trgovine. Bila je to prije svega promocija dijela Hrvatske drukčijeg od Primorja, a u turističkom smislu rijetka prigoda da brojni turisti osjete nešto drugo, nešto čega se teško dotiču u supermarketima. Lokalna akcijska grupa (LAG) Lika i s ovom je promocijom načinila značajan korak naprijed u afirmaciji tradicijskog i ekološkog aspekta u kojemu lički OPG-i vide svoju budućnost. Na Paškoj placi se ponešto kupovalo, puno razgledalo i fotografiralo, da bi se u svijet odaslala još jedna afirmativna priča iz najveće, najljepše i svakako najraznolikije hrvatske županije.
Na štandovima se našlo pomno odabranih proizvoda, vrhunskih medova, rakija, pekmeza, voća, povrća, prerađevina, suhomesnatih proizvoda, tradicijskih suvenira… „ Lička seljačka tržnica“ bila je u Karlobagu po mnogo čemu Lika u malom- nenadmašna i atraktivna.

  Novosti - Sve