Zagreb/Gospić, 6. veljače-Zadnji je dan prijava za  radionicu „Kvaliteta usluge i odnos s građanima u javnoj upravi“ koja će se održati 14. i 15. veljače 2017. godine u prostorijama HZŽ, Savska cesta 41/XVI, Zagreb, s početkom u 9 sati. Ovu nadasve korisnu edukaciju zajednički organiziraju Hrvatska zajednica županija i Državna škola za javnu upravu.

Cilj radionice je prepoznati uslužni aspekt rada u javnoj upravi, osvijestiti važnost komunikacije pri pružanju usluge, unaprijediti komunikacijske vještine u radu, uspješnije rješavati konfliktne situacije s klijentima te se bolje nositi s vlastitim stresom izazvanim radom s klijentima. Tijekom dva dana, koliko traje ova radionica, sudionici će saznati što sačinjava dobru uslugu, kakva je kvaliteta usluge u Republici Hrvatskoj, osnove komunikacije u odnosu s građanima, kako reagirati u konfliktnim situacijama, itd. Ciljna skupina za usvajanje ovih programa su službenici u tijelima područne (regionalne) samouprave. Troškove radionice u potpunosti snosi Hrvatska zajednica županija. Svoj dolazak potvrdite  najkasnije danas, 6. Veljače prijavom na web stranici Državne škole za javnu upravu. Za sva pitanja dodatna pitanja vezano za prijavu možete kontaktirati koordinatoricu programa iz Državne škole za javnu upravu Anu Burda:ana.burda@dsju.hr.

 

HZŽ/M. S.

  Novosti - Sve